27
декабрь
2023
«Өз балаңыздың кілтін қалай табуға болады?» тақырыптарында дөңгелек үстел өткізілді
Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы орта білім беретін мектебінде «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысының жылдық жоспарына сәйкес ағымдағы жылдың 27 желтоқсан күні 5-9 сынып оқушыларының ата- аналарымен ДҚТІЖО- А.Онланбекова мен Э.Мамыткеримованың ұйымдастыруымен «Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер», «Өз балаңыздың кілтін қалай табуға болады?» тақырыптарында дөңгелек үстел өткізілді. Мақсаты: —Ата -аналардың жас дағдарысы кезінде жасөспіріммен үйлесімді қарым- қатынас орнату қабілетін дамыту;
—Ата - аналардың адам дамуындағы жас кезеңдерінің мәдени бастаулары туралы, жасөспірімдер дағдарысы кезеңінің экологиялық өмір сүру ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету;
— Ата - аналардың сындарлы келіссөздер жүргізу, жанжалдарды шешу, реніштерді кешіру дағдыларын қалыптастыру.
Ата-аналармен сергіту сәтін «Танысу» жаттығуымен сенімді атмосферасын құрып алдық. Қатысушыларды жұптарға бөліп, әр қатысушыға «Өзіңіз туралы екі қызықты фактіні бір - біріңізге айтыңыз. Басқалармен бөлісіңіз және сұхбаттасушыңызды таныстырыңыз» тапсырмалары берілді. Баланың негізгі жас дағдарыстары» слайды көрсетілді.
Бала есейген сайын, бірнеше дағдарысты басынан өткізеді.
Оның негізгілері:
1. 1жастағы дағдарыс (бала жүре бастайды,сөйлей бастайды және анасынан алыстайды)
2. 3 жастағы дағдарыс - өзін ата- анасынан бөлек адам ретінде тануы, тәуелсіздікке ұмтылуы
3. 7 жастағы дағдарыс - балалар әлемінен ересектер әлеміне көшуі, жетекші қызмет түрінің ойыннан оқуға ауысуы. Өзінің құқықтық шекарасын кеңейтуі.
4. 12 жастағы дағдарыс- өтпелі жас - ағзадағы гормондық өзгерістер, жедел өсуі мен физикалық дамуы, өзінің қай жынысқа жататынын сезінуі, өзін іздеуі. Кездесу соңында «Баламен ортақ мүдделерді қалай табуға болады?» тақырыбында ата- аналармен бірлесе отырып, талқылау сұрақтары жүргізілді. Ата -аналар қойылған сұрақтарға шынайы жауап бере білді. Соңында «Келіссөздер» жаттығу ойыны өткізілді.



—Ата - аналардың адам дамуындағы жас кезеңдерінің мәдени бастаулары туралы, жасөспірімдер дағдарысы кезеңінің экологиялық өмір сүру ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту және тереңдету;
— Ата - аналардың сындарлы келіссөздер жүргізу, жанжалдарды шешу, реніштерді кешіру дағдыларын қалыптастыру.
Ата-аналармен сергіту сәтін «Танысу» жаттығуымен сенімді атмосферасын құрып алдық. Қатысушыларды жұптарға бөліп, әр қатысушыға «Өзіңіз туралы екі қызықты фактіні бір - біріңізге айтыңыз. Басқалармен бөлісіңіз және сұхбаттасушыңызды таныстырыңыз» тапсырмалары берілді. Баланың негізгі жас дағдарыстары» слайды көрсетілді.
Бала есейген сайын, бірнеше дағдарысты басынан өткізеді.
Оның негізгілері:
1. 1жастағы дағдарыс (бала жүре бастайды,сөйлей бастайды және анасынан алыстайды)
2. 3 жастағы дағдарыс - өзін ата- анасынан бөлек адам ретінде тануы, тәуелсіздікке ұмтылуы
3. 7 жастағы дағдарыс - балалар әлемінен ересектер әлеміне көшуі, жетекші қызмет түрінің ойыннан оқуға ауысуы. Өзінің құқықтық шекарасын кеңейтуі.
4. 12 жастағы дағдарыс- өтпелі жас - ағзадағы гормондық өзгерістер, жедел өсуі мен физикалық дамуы, өзінің қай жынысқа жататынын сезінуі, өзін іздеуі. Кездесу соңында «Баламен ортақ мүдделерді қалай табуға болады?» тақырыбында ата- аналармен бірлесе отырып, талқылау сұрақтары жүргізілді. Ата -аналар қойылған сұрақтарға шынайы жауап бере білді. Соңында «Келіссөздер» жаттығу ойыны өткізілді.




