28
октябрь
2020
11-сынып оқушыларымен «Жанды қарым-қатынас» тақырыбында өткізілген тренинг
Мақсаты: Интерентке тәуелділік, аддикт, гемблинг ұғымдарының мәнін түсіндіру. Жасөспірімдер арасында интернетке тәуелділіктің алды алу, тәуелділік симтомдарымен таныстыру. Оқушылардың бойында мазасыздық, үрей, қорқыныш сезімдерінен арылуға көмектесу, өз-өзіне деген сенімділіктерін арттыру.
Тренинг барысы:
1. «Жаңа ақпарат» кіріспе
2. «Компьютер және менің денсаулығым» сұрақ-жауап
3. «Жасырын проблемалар» ойыны
4. «Мен-гүлмін» жаттығуы
5. «Мен өзімді мақтаймын» жаттығуы
• Тренинг басында оқушыларға аддикт, гемблинг, ойынға тәуелділік, сетеголизм, интернет-серфинг терминдерімен таныстырылды. Ең алғаш рет «ғаламторға тәуелділік» терминін психолог Айвен Голдберг ғылымға енгізген болатын. Оның ұсынған теориялары психикалық стандартқа сәйкес келмесе де, ғаламторға деген тәуелділікті Голдберг психоактивті заттарды шектен тыс қолдану деп суреттеген. Голдберг ғаламтордың әкелер зияндарын былайша жіктеген: • Ғаламторды қолдану адамды стрессқа түсіреді немесе дистресс; • Ғаламторды қолдану адамның физикалық күйіне, жүйке жүйесіне, жеке өміріне, экономикалық және әлеуметтік жағдайына кері әсерін тигізетіндігі туралы ақпараттар алды. • Тренингке оқушылар белсене қатысты, өз ой-пікірлерін ортаға салды. Жаттығуларды қуана орындады.• Мектеп психологтары:
Назаралиева А.Т. Копурбаев Н.Н.








Тренинг барысы:
1. «Жаңа ақпарат» кіріспе
2. «Компьютер және менің денсаулығым» сұрақ-жауап
3. «Жасырын проблемалар» ойыны
4. «Мен-гүлмін» жаттығуы
5. «Мен өзімді мақтаймын» жаттығуы
• Тренинг басында оқушыларға аддикт, гемблинг, ойынға тәуелділік, сетеголизм, интернет-серфинг терминдерімен таныстырылды. Ең алғаш рет «ғаламторға тәуелділік» терминін психолог Айвен Голдберг ғылымға енгізген болатын. Оның ұсынған теориялары психикалық стандартқа сәйкес келмесе де, ғаламторға деген тәуелділікті Голдберг психоактивті заттарды шектен тыс қолдану деп суреттеген. Голдберг ғаламтордың әкелер зияндарын былайша жіктеген: • Ғаламторды қолдану адамды стрессқа түсіреді немесе дистресс; • Ғаламторды қолдану адамның физикалық күйіне, жүйке жүйесіне, жеке өміріне, экономикалық және әлеуметтік жағдайына кері әсерін тигізетіндігі туралы ақпараттар алды. • Тренингке оқушылар белсене қатысты, өз ой-пікірлерін ортаға салды. Жаттығуларды қуана орындады.• Мектеп психологтары:
Назаралиева А.Т. Копурбаев Н.Н.








