«Мұғалім үшін қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс жасаудағы негізгі ерекшеліктер» » СШ №20 им. Т.Рыскулова
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"Тұрар Рысқұлов атындағы
№20 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 4-32-19
Сенім телефоны
+77084558168
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Мұғалім үшін қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс жасаудағы негізгі ерекшеліктер»
29
ноябрь
2022

«Мұғалім үшін қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс жасаудағы негізгі ерекшеліктер»

   29 қараша күні мектеп педагогтарының кәсіби қарым-қатынасын орнатуға жағдай құру, олардың шығармашылық белсенділігін дамыту, кәсіби біліктілігі мен дағдысын қалыптастыру және жетілдіру мақсатында шығармашылық топтың отырысы өтті.Жетекшісі: Ташметова.Ж.Ж.
Отырыс барысында «Мұғалім үшін қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс жасаудағы негізгі ерекшеліктер» семинар – практикум химия пәні мұғалімі Джылдамбаева С. Ж. қалыптастырушы бағалау технологиясын қолдану педагог пен баланың арасындағы кері байланыс, оқушының білім деңгейінің көтерілуіне ықпал етеді деп ой бөліссе , тарих пәнінің мұғалімі Жамашев М.О. «LESSON STUDY: Қиындықтар мен фактілер және оның шешу жолдары» тақырыбындағы коучингті өткізіп, Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл екендігі жөнінде іс –тәжірбиелерімен бөлісті.
ДОІЖО: Демесинова С.Д.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив