Мектеп кітапханасының жылдық жоспары
І. МЕКТЕП КІТАПХАНА МІНДЕТТЕРІ
- Мұғалімдер (педагогтар) мен оқушыларға оқу – тәрбие процесінде кітапханада өз бетімен білім алу жолдарына қызмет көрсетіп, қамтамасыз ету;
- Оқушылардың ақпарат және кітапхана оқу мәдениетін пайдалануын қалыптастыру;
ІІ. КІТАПХАНАНЫҢ НЕГІЗГІ АТҚАРАТЫН ФУНКЦИЯЛАРЫ
1. Білімділік – мектеп тұжырымдамаларын және білімділік мақсаттарын қолдау, қамтамасыз ету.
2. Ақпараттық – арнайы ақпараттарды барлық жағдайда ұсынып отыру.
3. Мәдениеттілік – оқушылардың әлеуметтік дамуына және мәдениеттілігіне әсерін тигізетіндей тәрбиелік мәні бар іс – шараларды ұйымдастыру.
ІІІ. МЕКТЕП КІТАПХАНА БӨЛІМІ ҰСЫНАДЫ:
1.Оқырмандарды мәдениет әлеміне, оқу-тәрбие жүйесіне, Қазақстандық патриотизмге, саяси ойлау қабілетін кітап арқылы жеткізу. Кітап арқылы адамгершілікке рухани байлыққа мұратына жетуіне эстетикалық бағытта тәрбиелеуді насихаттау;
2.Ақпараттың сарқылмас қорымен жүйелі және толық қамтамасыз ету.
3.Қор,жинақтарды өңдеп, жүйелеп, педагогикалық ақпараттарды жинақтап пайдаланушыларға , оқырмандарға беру.4. Әр түрлі әдістемелік нұсқауларды бере отырып, нақты ақпараттарды тауып беруін ұйымдастыру, үйрету.
5. Ақпараттық негізде дәстүрлі және дәстүрлі емес сыныптан тыс жұмыстарды өткізу.
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. оқушыларды оқуға тарту;
4. кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. ақпараттық-кітапханалық, кітапханалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• білім берудің жаңа құралдары туралыпедагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету
КІТАПХАНА ҚОРЫМЕН ЖҰМЫС:
1.Барлық кітапхана қоры жалпы мектеп кітапханасының қоры 26557
Оның ішінде: оқулықтар саны 21399 , көркем әдебиет саны 5158
БАҚЫЛАУ КӨРСЕТКІШТЕРІ:
Аты | 2018-2019 | 2019-2020 |
Оқырмандар саны | 1044 | 1038 |
Келу | 14685 | 14532 |
Кітап беру | 19027 | 21798 |
Оқылу | 1,2 | 1,5 |
Айналу | 1,6 | 1,2 |
Келу | 14 | 14 |
Кітаппен қамтамасыз ету | 100% | 100% |
Өздік көрсеткіш
Р\с | Көрсеткіш | 2019-2020 | 2020-2021 |
1 | Кітапхана , Оқу залы | 1 | 1 |
2 | Оқу залындағы орын саны | 8 | 8 |
3 | Аудан көлемі | 45 кв.м | 45 кв.м |
5 | Кітап қоры | 32310 | 26557 |
6 | Көркем әдебиет | 4338 | 5158 |
7 | Әдеби кітаптар(брошюра,журнал,т.б) | 4338 | 5158 |
8 | Оқулықтар қоры | 27972 | 21399 |
9 | Компьютер | - | - |
10 | Оқушылар саны | 1029 | 1085 |
11 | Оқырман саны | 1038 | |
12 | Электрондық кітаптар | 712 | 818 |
І. АҚПАРАТ-БИБЛИОГРАФИЯ ЖӘНЕ КӨПШІЛІК ЖҰМЫС
№ | Көрсеткіштер атауы | Жоспарланғаны |
1 | Көрмелер (барлығы) | 18 |
2 | Әдебиеттерін қарастыру | 4 |
3 | Әдебиеттің ауызша шолуы | 2 |
4 | Оқырман конференциялары | 2 |
5 | Ауызша журналдар | 2 |
6 | Әнгімелесулер | 2 |
7 | Электрондық презентациялар | 4 |
8 | Әдеби калейдоскоп | 2 |
9 | Әдеби мейрам, ойындар , байқау | 4 |
10 | Анықтамалар | 18 |
11 | Буктрейлер | 1 |
12 | Пед. кеңестерінде жаңа оқу-әдістеме әдебиет туралы сөз сөйлеу | 2 |
13 | Ақпараттық сағат | 4 |
14 | Стенд жасау | 2 |
ІІ. КІТАПХАНА-БИБЛИОГРАФИЯ БІЛІМІН НАСИХАТТАУ
№ | Көрсеткіштер атауы | Жоспарланғаны |
1 | Жеке кеңестер | 4 |
2 | Кітапхана ішіндегі экскурсия | 2 |
3 | Кітапханалық сабақтар | 3 |
Оқырмандармен жұмыс және көркем әдебиетті насихаттау.
1.Оқушылардың оқулықпен қамтамасыз ету, жаңа оқулықтармен толықтыру.
2. Кітапханаға саясаттар ұйымдастыру.
3. Баспа туындыларын шағын жөндеуге (жыртылған және түсуге шақ тұрған беттерді, түптер мен мұқабаларды желімдеу) оқырмандарды қатыстыра отырып тұрақты түрде ұйымдастыру.
4. Кітапхана активін жасақтау, оқушыларды кітапханадағы жұмыстарға тарту.
5. Оқулықтарды тексеру бойынша рейд ұйымдастыру.
6.Қарыз кітапқа немқұрайлы қарайтын оқырмандармен жұмыс жүргізу.
7.Оқу-тәрбие үрдісіне (сынып сағаттары,сабақ жоспарлары, тестер және т.б.)көмек ретінде мұғалімдер мен оқушылармен бірігіп электронды банк құру.
8.Кітап қорының жинақталуын, есепке алынуын, орналасып, сақтауын ұйымдастыру.
9.Әр жұма күні - әдістемелік күн.
10.Оқушылармен жұмыс өткізу кестесі
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖӘНЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КІТАПХАНАЛЫҚ КҮТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
№ | Жұмыс мазмұны | Өлшем бірлігі | Уақыт өлшемі | Жоспар | |
Жұмыс мөлшері | Кететін уақыт | ||||
1 | Қосымша құжат арқылы жаңа келген әдебиетті тексеру. | 1 кн | 3,5 мин | 1750 осн. 8000уч | 1с20 м. 2с 8 м |
2 | Кітаптарға мөр басу жұмыстары. | 1 кн | 4 мин | 1750 осн 8000 уч | 7с 3с 2 м |
3. | Кітаптарды инвентаризациялау. Инвентарлық кітапқа түскен әдебиетті жазу және бірінші 17 беттеріне мөр басу. | 1кн | 2мин | 1750 осн 8000 уч | 3с 50м 16с |
4. | Сомалық есеп: сомалық кітапқа келіп түскен әдебиетті тіркеп жазу. | 1 кн | 0,5мин | 1750осн 8000уч | 2,5 с 4 с |
5. | Мерзімді жазылымдарға тіркеу жұмыстары. | 1 изд | 4мин | 25 | 1,40м |
6. | Жаңа газет, журналдарға жазылу. | 1 изд | 1 мин | 25 | 25м |
7. | Оқырмандардың жоғалтып алған кітаптарын әкеліп бергенін тіркеуге алу. | кн | 1,6 мин | 30 | 48м |
8. | Кітаптарды шығару актілерін жазу. | кн | 1 мин | 20000 | 20 с |
9. | ҚБЖ бойынша кітаптарды сөреге қою. | кн | 1,5 мин | 1750 | 3,25м |
10. | Қордың дұрыс сөреге қойылғанын тексеру. | кн | 0,3мин | 10000 | 3 с |
ОҚЫРМАНДАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ
№ | Жұмыс мазмұны | Өлшем бірлігі | Уақыт өлшемі | Жоспар | |
Жұмыс мөлшері | Кететін уақыт | ||||
11. | Өткен күнді корытындылау / күнделікке жазу /. | Күнсайын | 20 мин | 20 м | |
12. | Айлық жұмыстың қортынды есебі. / Күнделік бойынша/. | Күнсайын | 2 сағ | 2 сағ | |
13. | Жұмыс орнынын дайындау | Күнсайын | 5 мин | 5 мин | |
14. | Кітапханаға оқырмандарды жазу. | 1 оқырман | 5 мин | 40-45 | 3,3 -3,8 сағ |
15. | Оқырман әкелген әдебиетті қабылдау. | 1 оқырман | 2,5 мин | 80-90 | 3,3-3,8 сағ |
16. | Абонементе кітап беру. | 1 оқырман | 4 мин | 80-90 | 5,3-6 сағ |
17. | Ашық түрде оқырмандарға кітап көрмелерінде әңгіме жургізу . | Әңгіме | 0,5 мин | 40 | 20м |
18. | Оқырманға әңгіме жургізіп, қордан әдеби кітаптарды таңдауға қенес беру : | 1кн | 1мин | 30 | 30м |
КӨПШІЛІК ЖҰМЫС
№ | Жұмыс мазмұны | Өлшем бірлігі | Уақыт өлшемі . | Жоспар | |
Жұмыс мөлшері | Кететін уақыт. | ||||
19. | Жоспар бойынша іс-шаралар /конференция/ | 1 | 50-70с | 2 | 10 с |
20. | Тақырыптық көрмелер. Әңгімелер, шолу. | 1 | 1 с | 4 | 4с |
21. | Кітап көрмесін дайындау және ұйымдастыру. Әңгіме, шолу | 1 | 7с | 18 | 126 с |
22. | Кітапханалық сабақтар | 1 | 1 с | 3 | 3 с |
23. | Суреттер сайыстары | 1 | 1 с | 1 | 1 с |
24. | Тұсау кесер | 1 | 50-70 с | 1 | 50 с |
25. | Шеберлік-сыныбы | 1 | 7с | 2 | 14 с |
ҚОРДАҒЫ ОҚУЛЫКТАРМЕН ЖҰМЫС
13 | Өткізу уақыты | Іс-шара атауы | Мақсаты | Түрі | Сынып | Жауаптылар |
1 | Тамыз –қыркүйек | Оқулықтарды қабылдау және беру | оқулықтар беру, алу жұмыстары. | Оқулықтарды беру журналы | 1-11 | Кітапханашы және сынып жетекшілер. |
2 | Тамыз- қыркүйек | Оқулықтардың келіп түсуі және оның техникалық өндеуі. | Есеп құжаттарына сәйкес | Тіркеме | 0,3,10,11 | Кітапханашы |
3 | Қыркүйек –қазан | Қордың оқу бағдарламасының өзгеруіне және оқулықтардың ескіруіне байланысты есептен шығару жұмыстары | ҚР БҒМ-нің № 192 бұйрығына сәйкес ҚР БҒМ –нің білім мекемелеріндегі кітапханалық қордың есебі. | Оқулықтарды есептен шығару актілерін дайындау | 0,11 сыныптар | Кітапханашы |
4 | Қыркүйек –қазан | Оқулықтар қорымен жұмыс істеу. | Оқулықтың қорын білу және мектептер бойынша сапалы реттеу. | Алыс –беріс актілерін дайындау. | Сұраныс бойынша | Кітапханашы |
5 | Жыл бойына | Оқулықтарды беру журналын жүргізу | Мектеп оқушылар тізімі бойынша және кітапхана қорына байланысты. | Оқулықтарды беру журналы | 0-11 | Кітапханашы және сынып жетекшілер. |
6 | Жыл бойына | Оқулықтар қорының сақталуы бойынша оқулықтардың жағдайын тексеріп сыныптарда рейд жұмыстарын жүргізу/. | Мектеп оқушыларының оқулықтарын сақталуын және оқулықтардың қолдағы барлығын қадағалау. | Білім және Ғылым Министрлігінің нұсқауына сәйкес кітапхана белсенділерімен жұмыс | 1-11 | Кітапханашы және кітапхана белсенділері. |
7 | Жыл бойына | Басылымдарға ұсақ жөңдеу жұмыстарын ұйымдастыру. | Оқушыларға кітапты ұқыпты ұстауға жауыпкершілік пен қызығушылығын арттыру. | Кітап жөндеу шеберханасы | 1-11 | Кітапханашы және кітапхана белсенділері. |
8 | Мамыр – маусым | 2020-2021 оқу жылдарына оқулықтармен қамтамасыз етуде қордың қозғалыс мониторингінің қортындысын жасау. | оқулық қорынан сыныптарға сапалы және реттеу бойынша тарату. | Оқушылардың оқулықтармен қамту түрі. /мониторниг/ | 1-11 | Кітапханашы |
9 | Мамыр – маусым | Оқулықтар қорының алдын-ала толықтыру және жинақтау жұмыстары. | Оқулықты таза ұстап,жоғалтып алмаудың алдын алу. | Кестеге сәйкес оқулықтарды тапсыру. | 1-11 | Кітапханашы және сынып жетекшілер. |
НЕГІЗГІ ҚОРМЕН ЖҰМЫС ЖӘНЕ ҚОРДЫҢ, МЕРЗІМДІ БАСЫЛЫМДАРДЫҢ ЖИНАҚТАУЫ
№ р\р | Өткізілетін уақыты | Іс-шара атауы | Мақсаты | Түрі | Сынып | Жауаптылар |
1. | Әдебиеттін түсуіне байланысты | Түскен әдебиеттерді уақытылы тізімге алу,тіркеу және өңдеу. | Әдебиеттерді дұрыс өңдеу және журналдарға толтыру. | Түгендеу кітаптары, Сомалық кітаптары. | 0,3,10,11 сыныптар | Кітапханашы |
2. | Үнемі | Сөрелерде дұрыс кітаптардың қойылуын қадағалау. | КБЖ кестесі бойынша | Кітап ажыратқыш белгілері, әріптік, авторлық. | Белсенділер | Кітапханашы |
3. | Үнемі | Оқырмандарға әдебиеттерді беру жұмыстары. | Балалар әдебиетін қолдау және насихаттау. | Оқырмандардың қызығушылығын арттыру. | 1-11 | Кітапханашы |
4. | Үнемі | Қарыздары бар оқырмандармен жұмыс жасау. | Әр түрлі іс-шаралармен оқырмандарды кітап оқуға, кітапты насихаттау арқылы кітапхана тарту. | «Кітапты қалай сүю керек?» | 1-11 | Кітапханашы, мектеп белсенділері |
5. | Үнемі | Қордың сақталуына байланысты жұмыс жасау. | Ашық түрдегі қорға бақылау жасау | «Жаңа кітапқа –жаңа өмір» | 1-11 | Кітапханашы |
Үнемі | «Кітап ауруханасы» | Балалар әдебиетін қолдау және насихаттау. | Кітапханалық сабақ – практикум, кітап жөндеу мастер-классы | 5-6 | Кітапханашы, мектеп белсенділері | |
6. | Қараша –Қаңтар | Мерзімді басылымдарға жазылуды рәсімдеу. | Мектеп ұжымының мерзімді басылымдарға жазылуын қамтамасыз ету | Мерзімді басылым | Мектеп ұжымы школы | Кітапханашы |
ЖЕКЕ ЖҰМЫС. ОҚЫРМАНДАРМЕН ЖҰМЫС
№ Р\С | Өткізілетін уақыты | Іс-шара атауы | Мақсаты | Түрі | Сынып | Жауаптылар |
1. | Әдебиеттің түсуіне байланысты | Кітапханаға түскен жаңа кітаптармен таңыстыру Библио-жаналықтар. | Мерзімді ақпарат. | Кітап көрме, презентация /виртуалдық/ | 1-11 | Кітапханашы, мұғалімдер |
2. | Жыл бойы | Кітап әлемі саяхат | Кітапханаға оқырмандарды тарту. | Әңгіме, шолу / виртуалдық/ | 1-11 | Кітапханашы, мұғалімдер |
3. | Жыл бойы | Библиографиялық және тақырыптықтық анықтамаларды дайындау./виртуалдық/ | Оқытушыларға және оқырмандарға керекті мәліметтерді дайындауға көмек көрсету. | Оқу жоспары, кепілдеме тізім, жадынама. | Мұғалімдер, оқырман-дар | Кітапханашы |
4. | Жыл бойы | ü Сыныптан тыс оқуға арналған оқу, анықтамалық және көркем әдебиеттерге қол жеткізуге болатын электрондық кітапханалардың ұсынымдық тізімдерін (сілтемелерін) құру. Білім берудің электрондық ресурстарының: электрондық энциклопедиялардың, оқу порталдарының тізімдерін құру. Театрлардың, мұражайлардың сайттарына, бейнедәрістер мен экскурсияларға сілтемелері бар жинақтарды құрастыру | Оқытушыларға және оқырмандарға керекті мәліметтерді дайындауға көмек көрсету. | Тізімдер, сілтемелер E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Кітапханашы |
КӨПШІЛІК ЖҰМЫС, АЙ САЙЫНҒЫ ІС-ШАРАЛАР.
№ р\с | Өткізілу уақыты | Іс-шара атауы. | Мақсаты | Түрі | Сынып жауаптылар | Бағыт |
Тамыз | Конституция күніне орай «Ата заң – алтын қазық» | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Кітап көрмесі Виртуалдық кітап көрмесі E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | |
Қыркүйек | «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс-қимыл кезеңі» Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына жолдауы | Елбасы жолдауына талдау жасау. | Стенд жасау Виртуалдық ақпараттық сағат E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | Оқырмандар | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | |
2 | Қыркүйек | «Қазақ вальсінің королі» Шамши Қалдаяқов – 90 жыл «Мәңгілік қазақ, мәрт ақын» Жұбан Молдағалиев – 100 жыл «Человек стихии и интуиции» А.И.Куприн -150 жыл «С. Ожегов – «человек - словарь»» С.Ожегов – 120 жыл | Кітапқа деген қызығушылықты арттыру. | Көрмелер Виртуалдық көрмелер E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
3 | Қыркүйек | Тілдер күні «Тіл татулық тірегі» | Дәстүрлер арқылы кітапқа деген қызығушылықты арттыру. | Кітап көрмесі Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Туған тілін, мәдениетін құрметтеу және өзіндік бағытын көрсету.. |
4. | Қыркүйек | Жаңа дәуірдің талабы «Үш тұғырлы тіл» | кітапқа деген қызығушылықты арттыру. | Кітап көрмесі Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 5-11 | Туған тілін, мәдениетін құрметтеу және өзіндік бағытын көрсету. |
5. | Қыркүйек | Абай Құанбаевтың туылғанына 175 жыл «Абай мұрасы-ұрпаққа ұлағат» | Акпарат арқылы кітапты насихаттау. | Кітап көрмесі Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау |
Қыркүйек | Абу Насыр аль-Фараби – 1150 жыл | Акпарат арқылы | Стенд | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау | |
Қыркүйек | «Отбасы – өмір аясы» отбасы күніне арналған | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Кітап көрмесі Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | |
6 | Қыркүйек – желтоқсан | «Абай оқулары» | Акпарат арқылы кітапты насихаттау. | Виртуалды байқау E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 5-11 | Туған тілін, мәдениетін құрметтеу және өзіндік бағытын көрсету.. |
7. | Қазан | «Қазақтың Айвазовскийі» Абу Сарсенбаев – 115 жыл «Поэт страны березового ситца» С.Есенин – 125 жыл «Великолепный мастер слова» Иван Бунин – 150 жыл «Неутомимый фантазер» Джанни Родари – 100 жыл «Знаменитый автор «Робинзона Крузо»» Даниэль Дефо – 360 жыл | Кітап арқылы саяхаттау қызығушылығын арттыру. | Электрондық презентациялар E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
Қазан | «Кітап – асып-таспайтын асыл досымыз» | Кітап арқылы саяхаттау қызығушылығын арттыру. | Виртуалдық кітапхана сабағы E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 4-6 | Оқытушыларға және оқырмандарға керекті мәліметтерді дайындауға көмек көрсету. | |
Қазан | Қарттарым - аман сау жүріңдерші | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Көрме Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | |
Қазан | Ұстаздық ұлы іс | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Көрме Виртуалдық көрме E-mail-ға, Facebook, WhatsApp-қа жіберу | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | |
8 | Қараша | «Қазақ халқының көрнекті ғалымы» Ш.Уәліханов – 185 жыл «Аса көрнекті ағартушысы, ақын, жазушы» М.Дулатов – 135 жыл «Батырлардың тұйғыны, ғалымдардың жүйрігі» М.Ғабдуллин – 105 жыл «Творчество – бесценный дар!»А.Блок – 140 жыл «Неисправимый романтик» Марк Твен – 185 жыл | Кітап арқылы саяхаттау қызығушылығын арттыру. | Кітап көрмелер | 5-9 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне жәрдем. |
9 | Қараша | «Рухани жаңғыру» 100 жаңа гуманитарлық оқулық | Акпарат арқылы кітапты насихаттау. | Ақпараттық сағат Презентация | 9-10 с | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне жәрдем. |
9. | Қараша | «Қазақ балалар әдебиетінің ақсақалы» Сапарғали Бегалин – 125 жыл | Кітапқа деген қызығушылықты арттыру. | Оқырман конференция | 5-8 с | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
Қараша | Тенге-мемлекеттің тірегі | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Ақпараттық сағат Презентация | 1-11 | Құқықтық,азаматтық патриоттықа тәрбиелеу. | |
11 | Желтоқсан | Қазақстандық патриоттықа тәрбиелеу. | Дөңгелек үстел | 8-10 | Құқықтық,азаматтық патриоттықа тәрбиелеу. | |
12 | Қараша | 1-желтоқсан Қазақстан Республикасының тұңғыш президент күніне «Елдің бағы-елбасы» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Ақпараттық сағат Презентация | 5-8 | Құқықтық,азаматтық патриоттықа тәрбиелеу. |
13 | Желтоқсан | «Қазақ халқының қаһарман ұлы – Батыр Бауржан Момышұлы» Бауржан Момышұлы – 110 жыл «Ел тәуелсіздігі жолындағы күрескен алаш азаматы» Мустафа Шоқай – 130 жыл «Қазақ балалар әдебиетінің қаламгері» Өтебай Тұрманжанов – 115 жыл «Талантты ақын мен жыршысы» Джозеф Редьярд Киплинг – 155 жыл | Кітапқа деген қызығушылықты арттыру. | Кітап көрмелер | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
14 | Желтоқсан | «Тәуелсіздік ел тірегі –білімді ұрпақ» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Ауызша журнал | 5-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
15 | Қаңтар | «Қазақ халқының ұлы күйші-домбырашысы» Дина Нурпеисова – 160 жыл «Жизнь – увлекательнейший роман» Джек Лондон – 145 жыл «Соединил фантастическое с реальным...» Эрнст Теодор Амадей Гофман – 245 жыл | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Кітап көрмелер | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
Қаңтар | Кітап ғажайып еліне саяхат | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Экскурсия Виртуалдық экскурсия | 1-2 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне жәрдем. | |
16 | Қаңтар | «Кітапты кім және қалай жасаған | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Электрондық презентация Кітапханалық сабақ | 8,9 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне жәрдем. |
Қаңтар | Рейд: «Как живут учебники» | Оқулықты таза ұстап,жоғалтып алмаудың алдын алу. | рейд | 1-11 | Оқулықты таза ұстап,жоғалтып алмаудың алдын алу. | |
Қаңтар | «Меркі біздің ортақ үйіміз» кітап көрмесі «Мерке наш общий дом» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Фото-көрме | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
17. | Ақпан | «Мен қай ертегіденмін?» | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Кітапханалық сабақ | 1,2 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
Ақпан | «Любимый друг детства» Агния Барто – 115 жыл «Ұлы дала ақыны» Жамбыл Жабаев – 175 жыл «Один из знаменитых братьев-сказочников...» Вильгельм Гримм – 235 жыл | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Әдеби калейдоскоп | 1-4 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
Ақпан | «Поэзия! Менімен егіз бе едің?» Муқағали Мақатаев-90 жыл | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Оқырман конференция | 9-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
Ақпан | «Оқырмандар сыйға тартқан кітаптар» | Балаға көркем әдебиетті қолдануына насихат | Медиа-көрме (электронды форматтағы кітаптардың тұсаукесері). | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
Ақпан | «Мейірім төгетін ана» Сара Назарбаева – 80 жыл | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Иллюстрациялан-ған көрме | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. | |
Наурыз | «Алғыс айту – адамзаттың асыл қасиеті» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Ақпараттық сағат | 5-6 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. | |
Наурыз | Халықаралақ әйелдер күні 8 Наурыз «Ана –гул,Ана- адамзат, Ана – өмір !» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Иллюстрациялан-ған көрме | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
18. | Наурыз | Наурыз мерекесіне орай « Төрлет, төрлет, Әз-Наурыз!» | Ұлттық дәстүрдің мәдени құндылықтарын ұлықтау | Ауызша журнал Презентация | Оқырмандар | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
Наурыз | «Өз құқығыңды білесің бе»? | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Сұрақ-жауап викторинасы | 7-8 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. | |
20. | Сәуір | 12- сәуір ғарышкерлер күніне орай «Ғарыш ғаламаты» Адамдардың ғарышқа алғашқы ұшуынан 60 жыл. | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Иллюстрациялан-ған көрме | 6,7 | Эстетикалық және көркем дебиет тәрбиесіне қолдау. |
Сәуір | «Халық мұрасының жанашыры, композитор» Ахмет Жұбанов – 115 жыл «Көрнекті жазушы» Саин Мұратбеков – 85 жыл | Балаға көркем , мәдени әдебиетті қолдануына насихат | Әдеби калейдоскоп | 8-9 | Эстетикалық және көркем дебиет тәрбиесіне қолдау. | |
21 | Мамыр | Қазақстан халықтарының ынтымақтастық күні «Ұлт бірлігі-ұлы байлық» | Патриоттық тәрбиені қалыптастыру. | Иллюстрациялық понорамалық шолу | 2-10 | |
22 | Мамыр | «Еңсесі биік –Ұлы Жеңіс! » | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу. | Соғыс туралы кітаптардан буктрейлер дайындау | 1-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. |
Мамыр | «Қазақ халқының ақиық ақыны» Олжас Сулейменов – 85 жас «Гениальный литератор, великий мистификатор» Михаил Булгаков – 130 жыл | Балаға көркем , мәдени әдебиетті қолдануына насихат | Кітап көрмелер | 1-11 | Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. | |
Мамыр | Саяси репрессияға ұшырағандарды еске алу күні | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу. | Ауызша журнал презентация | 9-11 | Құқықтық, азаматтық тәрбие және Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. | |
маусым | ҚР Мемлекеттік рәміздер күні «Рәміздер- ұлттық мақтанышымыз» | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу. | Иллюстрациялан-ған көрме | 1-11 | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. | |
Жыл бойы | « Қазақстан үшінші мыңжылдықта»; «Парасатты азамат »; «Мемлекеттік тіл – қазақ тілі »; «ҚР президенттінің халыққа жолдауы»; «Мерейтой иелері», «Қорытынды аттестацияға дайындық бұрышы», «Үш тұғырлы тіл», «Болашаққа баідар: рухани жаңғыру». ҰБТ- дайындық бұрышы | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу. | Иллюстрациялан-ған көрмелер | 1-11 | Қазақстандық патриоттыққа тәрбиелеу.. Эстетикалық және көркем әдебиет тәрбиесіне қолдау. |
КІТАПХАНА ҚЫЗМЕТКЕРІНІҢ МАМАНДЫҚ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ.
№ | Өткізілетін уақыты | Іс-шара атауы | Мақсаты | Түрі | Жауаптылар |
1 | Жоспар бойынша | Әдістемелік бірлестік кеңестерге, семинарларға қатысу. | Кітапхана мамандығының біліктілігін көтеру және өзін-өзі білім жетілдіру. | Онлайн-семинарлар, онлайн-кеңестер, онлайн дөңгелек үстел | Мектеп кітапханашылар |
2 | Жыл бойы | Басқа кітапханалардың іс-шараларына қатысу. | Тәжірибе алмастыру, іс-шараларды өткізуге көмек беру. | Онлайн-кеңес | Мектеп кітапханашылар |
3 | Кесте бойынша | Жаңа технологиялардың әдіс-тәсілдерінің курстарына қатысу. | Өзін-өзі жетілдіру. | Интернет желілерін қолдану. . | Мектеп кітапханашылар |
4 | Басылымдарға шығу. | Журналдардағы, газеттердегімақалаларды оқу, танысу. | Іс –тәжірибесімен алмасу. | Газет, журналдарға мақалаларды шығару. | Мектеп кітапханашылар |
5 | Наурыз, сәуір. | «Кітапхана мен оқырмандардың қарым-қатынасы» | Іс –тәжірибесімен алмасу. | Аудандық онлайн-сайыстар | Мектеп кітапханашылар |