27
May
2017
Мектеп тарихы
Мектеп 1934 жылы құрылған.
№20 Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің директорлары
1934 – 1938 жылдары мектеп директоры Мұқашев Ә.М.
1938 - 1940 жылдары мектеп директоры Суровцева М.Т.
1988 – 1991 жылдары мектеп директоры Андреева З.Г.
1991 - 1994 жылдары мектеп директоры Чеберяк А.Я.
1995 – 2008 жылдары мектеп директоры Ландик А.А.
2008-2020 жылдары мектеп директоры Жақсылыкова Г.Х.
2021 жылдан бері мектеп директоры Мырзаханов Нұрдаулет Талантұлы
Мектептің жалпы алаңы – 4200,4 м2
Жоба бойынша қуаттылығы - 1000 бала арналған.
Оқу кабинеттер саны - 32.
Мектеп миссиясы:
"Мектепте оқушыларға сапалы білім бере отырып, оқушылардың жеке көзқарасын қалыптастыруға, жеке басының мәдениетін дамытуға және жаңашылдық инновациялық технологияларды әр сабақта тиімді пайдалану арқылы сапалы тәрбие және білім беру.”
Мектептiң мақсаты
«Мектепте оқушыларға сапалы бiлiм беру мақсатында мұғалiмдермен шығармашылық жұмыс iстей отырып, жаңашылдық педагогикалық технологияларды тиiмдi пайдалану арқылы, мәдениеті жоғары жеке тұлғаны қалыптастыру»
№20 Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің директорлары
1934 – 1938 жылдары мектеп директоры Мұқашев Ә.М.
1938 - 1940 жылдары мектеп директоры Суровцева М.Т.
1988 – 1991 жылдары мектеп директоры Андреева З.Г.
1991 - 1994 жылдары мектеп директоры Чеберяк А.Я.
1995 – 2008 жылдары мектеп директоры Ландик А.А.
2008-2020 жылдары мектеп директоры Жақсылыкова Г.Х.
2021 жылдан бері мектеп директоры Мырзаханов Нұрдаулет Талантұлы
Мектептің жалпы алаңы – 4200,4 м2
Жоба бойынша қуаттылығы - 1000 бала арналған.
Оқу кабинеттер саны - 32.
Мектеп миссиясы:
"Мектепте оқушыларға сапалы білім бере отырып, оқушылардың жеке көзқарасын қалыптастыруға, жеке басының мәдениетін дамытуға және жаңашылдық инновациялық технологияларды әр сабақта тиімді пайдалану арқылы сапалы тәрбие және білім беру.”
Мектептiң мақсаты
«Мектепте оқушыларға сапалы бiлiм беру мақсатында мұғалiмдермен шығармашылық жұмыс iстей отырып, жаңашылдық педагогикалық технологияларды тиiмдi пайдалану арқылы, мәдениеті жоғары жеке тұлғаны қалыптастыру»




