Психологиялық қызмет - СШ №20 им. Т.Рыскулова http://20-merki.mektebi.kz/ ru Психологиялық қызмет - СШ №20 им. Т.Рыскулова DataLife Engine Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3425-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3425-psihologijaly-yzmet.html  Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 18  желтоқсан күні 6 «Б» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
 Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 18  желтоқсан күні 6 «Б» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
admin Thu, 18 Dec 2025 16:17:53 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3424-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3424-psihologijaly-yzmet.html  Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 18  желтоқсан күні 7 «Б» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
 Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 18  желтоқсан күні 7 «Б» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
admin Thu, 18 Dec 2025 16:16:00 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3423-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3423-psihologijaly-yzmet.html  Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 17 желтоқсан күні 8 «Ә» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
 Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 17 желтоқсан күні 8 «Ә» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
admin Wed, 17 Dec 2025 16:02:15 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3414-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3414-psihologijaly-yzmet.html  Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 12 желтоқсан күні 5 «Ә» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
 Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 12 желтоқсан күні 5 «Ә» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
admin Fri, 12 Dec 2025 15:43:58 +0600
психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3413-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3413-psihologijaly-yzmet.html  Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 12 желтоқсан күні 5 «В» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
 Психологиялық қызметтің  желтоқсан айындағы жоспарына сәйкес мектеп психологтары 12 желтоқсан күні 5 «В» сынып білім алушыларымен «Мен өзімді қорғай аламын» тақырыбында тренинг өткізді.
✅Мақсаты: жеткіншектердің өзін-өзі тануын қалыптастыру; 
✅Оқушыларды адамгершілікке, ізеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу; 
✅Оқушылардың бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін танып білуге үйрету;
Тренинг барысында  «Менің таңбам», «Мейірімді балалар», «Сыр сандық», «Бәтеңкедегі тас» т.б. ойын-жаттығулары өткізілді.Сонымен қатар қауіптің түрлері, жеке шекара деген не?, «Жоқ» деудің маңыздылығы, қауіптің алғашқы белгілері туралы талқылау жұмыстары жүргізілді.
Мектеп психологтары

]]>
admin Fri, 12 Dec 2025 15:40:53 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3376-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3376-psihologijaly-yzmet.html ✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.


]]>
✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.


]]>
admin Fri, 28 Nov 2025 10:58:26 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3412-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3412-psihologijaly-yzmet.html Ата-аналарға арналған жаднама
Баланың психологиялық саулығын қолдау
🔰.    Балаңызды тыңдаңыз. Оның сезімдері мен ойларына мән беріңіз, үнемі пікірін сұрап отырыңыз.
🔰 Сүйіспеншілік пен қамқорлық көрсетіңіз. Бала өзін қауіпсіз әрі бағаланған сезінуі маңызды.

🔰 Тұрақты күн тәртібін ұстаныңыз. Ұйқы, тамақтану, демалыс пен оқу уақыты қалыпты болсын.

🔰. Үлгі болыңыз. Бала ата-анасының әрекетін қайталайды. Мәдениеттілік пен сабырлылық танытыңыз.

🔰. Жағымды қолдау көрсетіңіз. Жетістігі үшін мадақтап, қателіктерді түсіністікпен түзетуге көмектесіңіз.

🔰Балаңызбен сапалы уақыт өткізіңіз. Бірге ойнау, оқу, серуендеу – қарым-қатынасты нығайтады.

🔰. Тәртіп пен шекараны түсіндіріңіз. Қатаң емес, әділ талап қойыңыз.

🔰 Эмоцияны басқаруға үйретіңіз. Ашу мен ренішті сөзбен білдіруді көрсетіңіз.

🔰. Мектеппен байланыста болыңыз. Мұғалімдермен және психологпен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

🔰. Мамандар көмегінен қашпаңыз. Мінез-құлқындағы күрт өзгеріс байқалса, дер кезінде психологқа жүгініңіз.
Мектеп психологтары:Н.З.Исаева., А.Т.Назаралиева

]]>
Ата-аналарға арналған жаднама
Баланың психологиялық саулығын қолдау
🔰.    Балаңызды тыңдаңыз. Оның сезімдері мен ойларына мән беріңіз, үнемі пікірін сұрап отырыңыз.
🔰 Сүйіспеншілік пен қамқорлық көрсетіңіз. Бала өзін қауіпсіз әрі бағаланған сезінуі маңызды.

🔰 Тұрақты күн тәртібін ұстаныңыз. Ұйқы, тамақтану, демалыс пен оқу уақыты қалыпты болсын.

🔰. Үлгі болыңыз. Бала ата-анасының әрекетін қайталайды. Мәдениеттілік пен сабырлылық танытыңыз.

🔰. Жағымды қолдау көрсетіңіз. Жетістігі үшін мадақтап, қателіктерді түсіністікпен түзетуге көмектесіңіз.

🔰Балаңызбен сапалы уақыт өткізіңіз. Бірге ойнау, оқу, серуендеу – қарым-қатынасты нығайтады.

🔰. Тәртіп пен шекараны түсіндіріңіз. Қатаң емес, әділ талап қойыңыз.

🔰 Эмоцияны басқаруға үйретіңіз. Ашу мен ренішті сөзбен білдіруді көрсетіңіз.

🔰. Мектеппен байланыста болыңыз. Мұғалімдермен және психологпен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

🔰. Мамандар көмегінен қашпаңыз. Мінез-құлқындағы күрт өзгеріс байқалса, дер кезінде психологқа жүгініңіз.
Мектеп психологтары:Н.З.Исаева., А.Т.Назаралиева

]]>
admin Thu, 27 Nov 2025 07:02:17 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3411-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3411-psihologijaly-yzmet.html Ата-аналарға арналған жаднама
Баланың психологиялық саулығын қолдау
🔰.    Балаңызды тыңдаңыз. Оның сезімдері мен ойларына мән беріңіз, үнемі пікірін сұрап отырыңыз.
🔰 Сүйіспеншілік пен қамқорлық көрсетіңіз. Бала өзін қауіпсіз әрі бағаланған сезінуі маңызды.

🔰 Тұрақты күн тәртібін ұстаныңыз. Ұйқы, тамақтану, демалыс пен оқу уақыты қалыпты болсын.

🔰. Үлгі болыңыз. Бала ата-анасының әрекетін қайталайды. Мәдениеттілік пен сабырлылық танытыңыз.

🔰. Жағымды қолдау көрсетіңіз. Жетістігі үшін мадақтап, қателіктерді түсіністікпен түзетуге көмектесіңіз.

🔰Балаңызбен сапалы уақыт өткізіңіз. Бірге ойнау, оқу, серуендеу – қарым-қатынасты нығайтады.

🔰. Тәртіп пен шекараны түсіндіріңіз. Қатаң емес, әділ талап қойыңыз.

🔰 Эмоцияны басқаруға үйретіңіз. Ашу мен ренішті сөзбен білдіруді көрсетіңіз.

🔰. Мектеппен байланыста болыңыз. Мұғалімдермен және психологпен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

🔰. Мамандар көмегінен қашпаңыз. Мінез-құлқындағы күрт өзгеріс байқалса, дер кезінде психологқа жүгініңіз.
Мектеп психологтары:Н.З.Исаева., А.Т.Назаралиева

]]>
Ата-аналарға арналған жаднама
Баланың психологиялық саулығын қолдау
🔰.    Балаңызды тыңдаңыз. Оның сезімдері мен ойларына мән беріңіз, үнемі пікірін сұрап отырыңыз.
🔰 Сүйіспеншілік пен қамқорлық көрсетіңіз. Бала өзін қауіпсіз әрі бағаланған сезінуі маңызды.

🔰 Тұрақты күн тәртібін ұстаныңыз. Ұйқы, тамақтану, демалыс пен оқу уақыты қалыпты болсын.

🔰. Үлгі болыңыз. Бала ата-анасының әрекетін қайталайды. Мәдениеттілік пен сабырлылық танытыңыз.

🔰. Жағымды қолдау көрсетіңіз. Жетістігі үшін мадақтап, қателіктерді түсіністікпен түзетуге көмектесіңіз.

🔰Балаңызбен сапалы уақыт өткізіңіз. Бірге ойнау, оқу, серуендеу – қарым-қатынасты нығайтады.

🔰. Тәртіп пен шекараны түсіндіріңіз. Қатаң емес, әділ талап қойыңыз.

🔰 Эмоцияны басқаруға үйретіңіз. Ашу мен ренішті сөзбен білдіруді көрсетіңіз.

🔰. Мектеппен байланыста болыңыз. Мұғалімдермен және психологпен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

🔰. Мамандар көмегінен қашпаңыз. Мінез-құлқындағы күрт өзгеріс байқалса, дер кезінде психологқа жүгініңіз.
Мектеп психологтары:Н.З.Исаева., А.Т.Назаралиева

]]>
admin Thu, 27 Nov 2025 07:02:17 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3378-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3378-psihologijaly-yzmet.html ✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.

]]>
✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.

]]>
admin Tue, 25 Nov 2025 11:03:00 +0600
Психологиялық қызмет http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3377-psihologijaly-yzmet.html http://20-merki.mektebi.kz/mektep-psihologtary/3377-psihologijaly-yzmet.html ✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.

]]>
✅Мақсаты: Оқушылардың қимыл-қозғалысын, кеңістік бағдарын, зейінін, бір-бірімен ынтымақтастықта әрекет ету  және коммуникативті дағдыларын дамыту. Тренингтік ойын-жаттығулар барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыда қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады, өз-өзіне сенімділігі артады, қоғамға бейімделу деңгейі жоғарылайды, сыныптастарымен тең дәрежеде дамуына мүмкіндік туады.

]]>
admin Tue, 25 Nov 2025 11:01:25 +0600